Często zadawane pytania

Czy zamówienie można odebrać osobiście?

Tak, jest możliwość odbioru zamówienia w siedzibie firmy. Przed odbiorem osobistym prosimy jednak o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Czy możliwa jest wysyłka za granicę?

Obecnie jest możliwość wysyłki na terenie Europy.

Czy w sklepie znajdę polskie produkty?

Tak, część artykułów w sklepie pochodzi od polskich producentów, ale posiadamy też produkty zagranicznych marek.

Co zrobić gdy nie mogę opłacić zamówienia?

W takim przypadku możesz opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym na poniższy numer konta:

(PKO: 04 1020 5402 0000 0102 0449 2591

Odbiorca: Antystresowa Agnieszka Dyńkowska

Tytuł: Numer Twojego zamówienia

Aby przyśpieszyć proces realizacji zamówienia możesz wysłać potwierdzenie opłaty na adres e-mail aga@antystresowa.pl. W tytule wiadomości wpisz numer zamówienia.

Jestem zainteresowany współpracą z firmą Antystresowa.pl

Bardzo mnie to cieszy :) Napisz do mnie, a z chęcią porozmawiamy o warunkach i formie naszej współpracy.

 


 

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania, napisz do mnie maila na adres aga@antystresowa.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl